wrzesień 24, 2016

Regulamin serwisu

WARUNKI REZERWACJI

Jeżeli nie postanowiono inaczej, wszelkich rezerwacji dokonywać należy poprzez przedsiębiorstwo Sri Siam Holidays z siedzibą w Bangkoku.

Celem dokonania rezerwacji wysłać należy wiadomość e-mail na adres info@thailand-trips.com podając następujące dane:

  • imię i nazwisko
  • kontaktowy numer telefonu oraz adres e-mail
  • skany paszportów wszystkich uczestników wycieczki
  • termin podróży, numery lotów (wraz z godzinami przylotów i odlotów)
  • listę zamówionych usług
  • liczbę osób podróżujących wspólnie (jeżeli z osobami dorosłymi lecą także dzieci poniżej lat 12, należy podać ich dokładną datę urodzenia)

Po przesłaniu wiadomości zainicjowany zostanie proces rezerwacji. Nasi przedstawiciele poinformują Państwa o stanie realizacji zlecenia oraz odpowiedzą na wszelkie pytania i wątpliwości w przeciągu dwóch do pięciu dni roboczych. Po upływie rzeczonego okresu prześlą oni Państwu ostateczne potwierdzenie rezerwacji wraz z regulaminem i dostępnymi metodami płatności.

PŁATNOŚĆ I ANULOWANIE REZERWACJI:

Przedpłata:  20 % wartości całkowitej zlecenia

Wartość całkowita zlecenia: płatna do 28 dni przed przylotem.

Termin, w którym należy uregulować wartość zlecenia zależny jest od pory roku oraz ewentualnych świąt. W przypadku rezerwacji przypadających nieznacznie przed lub w trakcie świąt Bożego Narodzenia lub Nowego Roku, konieczne może być uregulowanie płatności wcześniej.

Dostępne metody płatności: Przelew bankowy, płatność kartą kredytową, płatność poprzez PayPal – Szczegóły

Dane konta bankowego:

Nazwa konta:           Sri Siam Holidays Ltd., Part.
Numer konta:      063-2-72141-2
Nazwa banku:            Kasikorn Bank
Oddział banku:          Nana Nua, Bangkok
Kod Swift :                  KASITHBK

Anulowanie rezerwacji: W przypadku uregulowania części lub pełnej wartości zamówienia, rozpatrywane będą wyłącznie pisemne wnioski o anulowanie rezerwacji. Aby uzyskać dodatkowe informacje, prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres cancel@thailand-trips.com, w treści podając numer rezerwacji, imię i nazwisko oraz zarezerwowaną datę podróży.

Anulowanie rezerwacji wiąże się z koniecznością poniesienia kary umownej następującej wysokości:

Anulowanie rezerwacji do 31 dni przez przylotem: 10% wartości całkowitej zamówienia
Anulowanie rezerwacji na 30-15 dni przez przylotem: 20% wartości całkowitej zamówienia Anulowanie rezerwacji na 14-7 dni przez przylotem: do 50% wartości całkowitej zamówienia Anulowanie rezerwacji na 6-1 dni przez przylotem: 50-100% wartości całkowitej zamówienia
Niewykorzystanie rezerwacji: 100 % wartości całkowitej zamówienia

W przypadku biletów tanich linii lotniczych obowiązywać mogą inne od nadmienionych powyżej opłaty wynikające z anulowania rezerwacji. Bilety te nabywane są przez naszych przedstawicieli po potwierdzeniu rezerwacji. Bilety autobusowe oraz kolejowe nabywane są niezwłocznie po potwierdzeniu rezerwacji. Nie podlegają one jednakże zwrotom ani anulowaniu.

POSTANOWIENIA ODNOŚNIE OSÓB MAŁOLETNICH 

Poniższe promocje oraz oferty specjalne dotyczą osób małoletnich poniżej 12 roku życia oraz niemowląt do 2 roku życia.

Rezerwacja hotelu

Niemowlęta: Darmowa (obejmuje śniadanie, jeżeli dziecko śpi w jednym łóżku z rodzicami)
Pierwsze dziecko: Darmowa, jeżeli dziecko śpi w jednym łóżku z rodzicami. Koszt śniadania naliczany w taryfie promocyjnej. Jeżeli dla dziecka zarezerwowane zostało dodatkowe łóżko, konieczne będzie uiszczenie dopłaty.
Drugie dziecko: Dodatkowa dopłata za łózko i śniadanie, chyba że postanowiono inaczej.

Podróżowanie komunikacją miejską
Niemowlęta: darmowe
Dzieci: 30% rabatu

Wczasy zorganizowane
Niemowlęta: Darmowe, jeżeli dziecko śpi w jednym łóżku z rodzicami
Dzieci: 30% zniżki, jeżeli dziecko śpi w jednym łóżku z rodzicami.
Jeżeli dla dziecka zarezerwowane zostało dodatkowe łóżko, cena za nie zostanie zredukowana o 30 %.

UBEZPIECZENIE

Klienci zadbać powinni o wykupienie odpowiedniego ubezpieczenia.
Polisa pokrywać powinna wszelkie koszty niespodziewanego anulowania podróży, opóźnień w podróży, opieki medycznej, jak również utratę pieniędzy czy bagażu.